szybki lunch Melvit

Kiedy nie mam czasu na przygotowanie pełnowymiarowego ciepłego posiłku, ale chciałabym zjeść coś smacznego, a zarazem zdrowego, żeby mieć siłę dotrwać do wieczora, z pomocą przychodzą mi różnego rodzaju lunche dla zabieganych, których na rynku pojawia się coraz więcej. Niektóre wymagają krótkiego gotowania i doprawienia, inne tylko gotowania, są również takie, które wystarczy zalać wodą i nie mówię tu o chemicznych koszmarach typu gorący kubek. Niedawno wypróbowałam nowe lunche z Kupca, które przedstawię w kolejnym poście, kiedyś zachwycałam się Daniami Babci Zosi i muszę wypróbować nowe smaki, które niedawno pojawiły się w sprzedaży, a ostatnio zajadam z przyjemnością Trendy Lunch z Melvita.
Melvit oferuje ciekawe mieszanki, które umieszczone są w woreczkach do gotowania i wystarczy 15 minut, żeby uzyskać naprawdę smaczny i w dodatku zdrowy lunch. Ja doprawiam je sobie troszkę świeżymi ziołami i surową oliwą, ale oprócz tego nie trzeba już nic więcej, a danie ma rozmiar akurat w sam raz dla jednej osoby. Na razie wypróbowałam kuskus perłowy mhammas z zielonym groszkiem, leśnymi grzybami i aromatycznym tymiankiem, który był naprawdę smaczny i zjadłam go z przyjemnością. Kuskus nie sklejał się i dobrze współgrał z pozostałymi składnikami.

 Wczoraj jadłam też ryż basmati z fasolką, papryką i curry, który również przypadł mi do gustu, mimo że nie przepadam za curry. Ryż był fajny, sypki, a całość dobrze się komponowała smakowo.


W tym tygodniu wypróbuję i opiszę kolejne Trendy Lunche z Melvita, a następnie pokażę całą serię lunchową z Kupca. Stay tuned :)

Komentarze

Popularne posty