zbożowe przyjemności Kupiec

Jako ambasadorka firmy Kupiec miałam ostatnio niewątpliwą przyjemność wypróbowania nowości, która jeszcze nie ukazała się na sklepowych półkach. Pod obiecującą nazwą "Zbożowe przyjemności" kryją się chrupiące przekąski w kształcie kwadracików o trzech smakach: pikantny pomidor, wędzona papryka oraz oliwki i zioła. Z wyglądu mocno niepozorne, trochę w klimacie kocich chrupek, albo mocno zdrowotnych płatków śniadaniowych, obawiałam się w związku z tym tekturowego i nieciekawego smaku. Całe szczęście okazało się, że smaku tej ciekawej przekąsce zdecydowanie nie brakuje. Najbardziej przypadła mi do gustu wersja oliwki i zioła, naprawdę przyjemna i szybko znikająca z torebeczki. Wędzona papryka to moje drugie miejsce, choć sztuczny aromat dymu wędzarniczego nie brzmi zachęcająco (być może to zupełnie nieszkodliwy składnik -  nie znam się na tym, więc nie oceniam), a na końcu zostawiam pikantnego pomidora, który jak dla mnie jest za ostry, ale generalnie nie przepadam za pikantnymi potrawami, więc może znajdzie swoich amatorów. Jak na razie przekąski zapakowane są w niewielkie torebeczki i mam nadzieję, że tak zostanie. To porcje idealne na raz i nie powodują w związku z tym wyrzutów sumienia, ani uczucia przesytu.
Generalnie pomysł fajny, a do wersji oliwki i zioła chętnie wrócę.






Komentarze

Popularne posty