murzynek jak marzenie w stylu Pan di Stelle

Kiedy nie mam dużo czasu, a goście tuż tuż , przygotowuję błyskawicznego murzynka, który zawsze wychodzi i wszystkim smakuje. Tym razem ozdobiłam go w stylu ulubionych ciasteczek mojego męża, Pan di Stelle, czyli w białe gwiazdki, przy pomocy własnoręcznie zrobionego szablonu oraz fajnie drobniutkiego cukru pudru firmy Kupiec

Murzynek jak marzenie:

- kostka margaryny typu Kasia
- dwie szklanki cukru
- pół szklanki wody
- cztery łyżki gorzkiego kakao

Wszystko zagotowujemy w garnuszku, dokładnie mieszając. Odstawiamy z ognia, odlewamy pół szklanki na polewę, a resztę studzimy. Kiedy trochę przestygnie dodajemy:

- dwie szklanki mąki
- cztery płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
- cztery jajka
- parę kropli esencji waniliowej

Miksujemy całość. Jeśli mamy ochotę możemy wkroić do środka jabłka lub gruszki i też jest pysznie.
Wylewamy do foremki i pieczemy około 40-50 minut w piekarniku nagrzanym do 175 stopni. Po wyjęciu czekamy aż trochę przestygnie i polewamy polewą. Dzisiaj na zastygniętej polewie zrobiłam dekorację z gwiazdek z cukru pudru.



Komentarze

  1. Mam dokładnie taki sam przepis ❤️ Zawsze wychodzi pysznie ❤️❤️ Ja najczęściej posypuje go wiórkami kokosowymi ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię z gruszkami, robią się mięciutkie i fajnie współgrają z czekoladowym smakiem :)

      Usuń
  2. 43 year-old Senior Developer Nikolas Baines, hailing from Saint-Hyacinthe enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and amateur radio. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Econoline E150. Poznaj fakty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty